Kako renovirati stan

Free Website Hosting

četvrtak, 2. rujna 2010.

Zavrnimo rukave

Dogovor je pao da krenemo od hodnika.Zašto?Pa zato jer je najmanje zahtjevan (tako se u tom trenutku činilo) i mislili smo da ćemo to srediti u par dana.Da,da...malo sutra!
Kako sam inače perfekcionista i ne želim ništa započinjati ako to neće biti dovedeno do savršenstva,tako sam odlučio najprije skinuti svu pituru nagomilanu proteklih desetljeća.Bilo je tu svakakvih slojeva piture uključujući i onaj od uljane boje!E,da ...u samom startu sam "sjeo na penal",sam sebe sam nagu..o.Dok sam pituru na vodenoj bazi jednostavno skidao vlaženjem i sa običnom špatulom,uljanu nisam uspio ni zagrebati.Mudri su ti nonići bili...laka im zemlja!
Malo sam se posavjetovao sa kolegama na poslu,starim,poznanicima i svi su mi savjetovali da bez fena na topli zrak ne mogu ništa.Trk u "Pevec" i evo ga,za 80 kn moj prvi alat u koji sam "investirao".Trebalo mi je malo da uhvatim mot i krenulo je.Najprije pituru (uljanu) dobro spalim i kad se počnu raditi mjehuri,odmah sa špatulom stružem.Dijelove koji nisu odmah pali,naknadno sam ogulio kad se taj dio zida ohladio.
Da se razumijemo,bilo je tu raznih savjeta..od tih da se to jednostavno pregleta do onih da samo opituram (pa to je samo hodnik,zar ne?).Ovo zadnje nije dolazilo u obzir jer smo odlučili to napraviti kako Bog zapovijeda,a ovo prvo isto nije dolazilo u obzir jer nisam imao blage veze o gletanju,pogotovo velikih površina.Naša odluka je bila polako i sigurno,sa malo ulaganja i puno truda...i prašine,...i smeća po kući...i živaca!

Kakva freska!Ovo zeleno je uljana boja...

Nema komentara:

Objavi komentar

Depeche Mode