Kako renovirati stan

Free Website Hosting

petak, 8. listopada 2010.

Ugradbeni ormar

U kuhinji imamo veliki ugradbeni ormar ali ne nekakav moderan kako se danas rade već stari.Već sam ranije spomenuo kako smo i taj dio posla dogovorili sa piturom da odradi.Na sreću,nije bilo puno posla oko toga...malo pobrusiti površine,staviti temeljnu i opiturati završnim premazom.Odlučili smo da bude u bijelom (dosadašnja boja je bila narančasta).
Majstor nam je u to vrijeme već pomalo počeo ići na živce jer je nepotrebno odugovlačio sa poslom,pa ga nije bilo po dva-tri dana,pa je jedva završio sa pituranjem stolarije na kuhinjskim prozorima...Sve više i više smo vidjeli propusta i tada sam skužio da ništa od svega toga nije neka "atomska fizika" već samo ti treba nešto malo alata,materijal je ionako jeftin i imaš u ponudi sve što ti padne na pamet (samo se trebaš informirati) i još ti treba nešto slobodnog vremena.Bio sam uvjeren da mogu bolje napraviti od tog "majstora pitura-fotografa"!

Od poslova koji se trebaju završiti,još nam je ostalo pituranje zidova u hodniku i kuhinji.U kuhinji smo se odlučili na bijele zidove dok će hodnik biti u crvenom.Problem je bio što među silnim paletama boja u trgovinama lakovima i bojama nismo našli crvenu kakvu želimo pa smo odlučili zamiješati je sami.Naš pitur Borjan nesebično nam se ponudio pomoći u tome;čak je rekao da ima bijele piture za zidove te da je ne moramo kupovati već da je samo platimo njemu.Cijena je bila OK,pa smo pristali.

Na zidove najprije ide impregnacija.Ona fino pokupi svu preostalu prašinu na zidovima,popuni strukturu zida pa temeljna boja za zid ide lako i brzo.Kuhinja je bila gotova kao i hodnik sa impregnacijom i temeljnom bojom.Slijedi završni premaz,zadnja ruka...

2 komentara:

  1. Ako netko traži agenciju za prodaju i kupnju nekretnina neka pogleda ovu agenciju, možda mu mogu pomoći. - stanovi prodaja

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam skoro renovirao stan posle par godina ne pipanja nicega i nije mi bas bilo zabavno ali zadovoljan sam krajnjim ishodom

    OdgovoriIzbriši

Depeche Mode