Kako renovirati stan

Free Website Hosting

subota, 21. kolovoza 2010.

Pa počnimo...

..ili da počnemo od kraja...zaista ne znam.

Lako mi je sada pisati o tome gledajući unatrag 4 godine kada smo moja supruga i ja (tada mi je bila samo djevojka) odlučili živjeti u stanu na Pećinama (jugoistočni dio Rijeke op.a.).
Bio je to stan koji je moja sadašnja supruga naslijedila od none i nonića.
Bio je to stan u koji se nije ulagalo (osim pituranja) od 1954.godine kao i većina stanova izgrađena 50-tih godina na ovamo.
Bio je to stan za kompletnu adaptaciju i uređenje!
Bio je to stan...

Danas je to stan kojem se dive naši prijatelji,poznanici,prolaznici...kada uđu u njega i to nije samo po sebi „ono nešto“ što bi te trebalo potaknuti da pročitaš ovaj blog.“Ono nešto“ što me je potaklo na pisanje je što svi ti prijatelji,poznanici,prolaznici...su imali bezbroj pitanja kako smo to napravili i koliko nas je to stajalo vremena i novaca.

E,pa ovaj blog je upravo o tome...kako renovirati i urediti stan sa minimalnim ulaganjima,nikakvim predznanjem i sa još manje iskustva.

Nema komentara:

Objavi komentar

Depeche Mode