Kako renovirati stan

Free Website Hosting

ponedjeljak, 27. rujna 2010.

Štemanje zida

Dogovor sa Robijem da počne sa radovima u utorak u 10.00 je ispoštovan.To što se pojavio u točno dogovoreno vrijeme (pitao sam ženu jer sam u to doba bio na poslu) bio je ogroman plus za njega u mojim očima!Jednostavno ne volim kasniti pa shodno tome ne volim ni kad meni netko kasni (što se ne bi moglo reći i za moju ženu!).Ali o tome nekom drugom prilikom i možda u nekom drugom blogu...
Uglavnom,žena me nazvala već oko 11:30 i javila da su otišli (Robi i Štemer).OTIŠLI?!!!Nisam se mogao načuditi kako brzo su to zbuksali.Sumnjivo mi je to bilo pa sam ženu par puta pitao jesu li sve napravili kako smo se dogovorili.Jedva sam čekao doći doma vidjeti situaciju sa "novom strujom"...Sve što sam morao slušati na mobitel je ženino grintanje da imamo pun stan prašine i dijelova zida.Valjda smo tada zapravo shvatili u što se upuštamo!
Uglavnom,zatečeno stanje je bilo više nego zadovoljavajuće i što je najbitnije,napravljeno je upravo tako kako smo se dogovorili.


                                     Nova utičnica u hodniku....

                                 ...razvodna kutija sa osiguračima...

                                 ...i još malo štemanja.

Prastare kuhinjske elemente smo uspijeli ponovo vratiti na mjesto,a da se ne raspadnu...još jedan uspjeh!

I to je to za sada što se tiče elekričarskih radova po stanu ali zato smo Robija rezervirali za sve buduće poslove vezane za struju!
Kasnije su nam mnogi pametovali nešto kao "pa preskup je za tako malo posla","trebao je to bolje pogletati!?","mogli ste proći i jeftinije","pa znamo mi nekog-što niste pitali"....bla,bla,bla.
Naš generalni savjet je:NE SLUŠAJTE NIKOG OSIM SAMOG SEBE pa ako zajebeš,sam si kriv i ljut samo na sebe,a da ti je neko uvalio svog kunjada koji to u fušu radi popodne i napravi ti kažin u stanu,ljut si najmanje na tri osobe.Na sebe,"na majstora" i na onog tko ti ga je preporučio.I opet moraš zvati nekog da to popravi i dovede u red što te na kraju košta puno više love,živaca i vremena.

ZLATNO PRAVILO BROJ 1

Ne štedi na majstorima i ne uzimaj najeftiniju ponudu.Ni najskuplju naravno osim ako nije 100% provjerena!

Nema komentara:

Objavi komentar

Depeche Mode