Kako renovirati stan

Free Website Hosting

ponedjeljak, 4. listopada 2010.

Stolarija

Nakon što su zidovi bili gotovi sa gletanjem,ostalo je samo fino ih prebrusiti i poravnati.
Oh,da,zaboravio sam napomenuti kako mi je druga po redu investicija u alat bila kutna brusilica koja je koštala nešto manje od 100 kn...naravno,u Pevecu.
Kad sam vidio da majstor brusi zidove na "ruku" sa finim brusnim papirom,ponudio sam mu svoju pomoć i svoje "nove makine".Naravno da je prihvatio pomoć ali uz pokvareni smješak na usnama.Ubrzo sam shvatio i zašto...nema šanse da pobrusite zidove sa kutnom brusilicom,a da sve bude tip-top!Svoju prvu lekciju iz "bauštele" sam naučio na teži način.

Slijedeći dan majstor je počeo brusiti stolariju istom metodom kao i zidove-na ruku.E,tu sam već počeo sumnjičavo gledati na taj dio posla i to mi se nije nimalo sviđalo.Naime,stolarija je bila dosta ispucala od silnih slojeva boje nagomilane proteklih desetljeća i nije mi se činilo da će to dobro završiti ali dopustio sam mu da nastavi...pa što bude.Taj dan je poprilično brzo pobrusio štokove (5 komada) i vrata te otišao kući uz dogovor kako je sutra ujutro nastavak sa prozorima.Te večeri smo žena i ja razgovarali malo o tome i odlučili majstoru reći kako se priprema treba bolje obaviti tj.da nismo sa tim dijelom posla zadovoljni.
Slijedeći dan kad sam se vratio sa posla,štokovi su već bili opiturani sa temeljnom bojom!Tek tada se vidjelo koliko je loše odradio pripremu!Čak se nije potrudio ni kitati neravnine i ispucalu boju.Poprilično sam burno reagirao na taj dio posla i lijepo ga zamolio da odradi to kako spada jer nismo zadovoljni,a barem duplo lošije će još izgledati kad se stavi završni premaz sa visokim sjajem.Majstor se uglavnom počeo pravdati kako bolje ne može i da će sve biti OK,da se ne brinemo,kao nitko to ne brusi do samog drva...bla,bla,bla...
Mrtav hladan zamolio sam ga da mi posudi komad brusnog papira i počeo brusiti opituranu stolariju (već se bila osušila) sve dok se nije vidjelo golo drvo!
"Evo,tako treba izgledati priprema i nemoj više nikad reći da to nije moguće jer sam ti uparavo pokazao suprotno!"
Na kraju smo našli kompromis...majstor će ponovo pobrusiti dijelove koji nisu "dobro ispali",pokitati i staviti prvu ruku temeljne,a ja sam obećao da mu se više neću miješati u posao!

ZLATNO PRAVILO BROJ 2!

Nikad ne dopusti majstoru da vuče vodu na svoj mlin i ako nisi zadovoljan obavljenim,regairaj odmah i po svaku cijenu jer sve dalje vodi fušeraju.Zapamti da si ti taj koji diktira pravila igre i koji ima novac!

Nema komentara:

Objavi komentar

Depeche Mode